czwartek, 11 kwietnia 2013

Mętlik

Napisała do mnie moja była dziewczyna.
Mówiła, że tęskni i to dalej moja wina!
Wyznała, że kocha i potrafi zmienić się
Strach mi nie pozwala wrócić, nie wierze jej!

Potrzebuję trochę czasu plus, że nie palę już grassu
Moje racjonalne myśli, ciekawe kto mi się w nocy przyśni..



Bardzo mi jej brakuje. Obejrzałem jakiś filmik na telefonie i zatęskniłem za tym głosem. Nie chcę do niej wrócić bo wiem, że jak zrobię to tak szybko to nic z tego nie będzie. Wcale nie pomaga mi wyznawaniem miłości! Wie, że ja potrafię się postarać ale teraz postanowiłem tego nie robić a jej duma na to nie pozwala. Jak to ona ma mnie prosić o powrót, ma zniżyć się do tego poziomu? Z resztą ja sam nie wiem czego chcę.

Wczoraj chciałem zrobić sobie przerwę od wszystkiego.. Nigdzie nie wychodzić, nikogo nie zapraszać. Chciałem mieć trochę czasu na przemyślenie tego wszystkiego! Vera napisała do mnie żebyśmy spotkali się po 21. Tak po prostu chciała się spotkać. Odpisałem jej, że powinna się uczyć i że możemy się spotkać. Nie odpisywała.. Okazało się, że spotkała się ze swoim byłym chłopakiem, żeby oddać mu jego rzeczy. To trochę zepsuło jej humor i zadzwoniła z pytaniem, czy się nie obrazimy jak wpadnie do nas. Wyobrażałem sobie to inaczej..



Peace!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz